Trying to make ends meet, you're a slave to the money then you die.

Sitter för tillfället i stugan, har just kommit in från en skön prommis med världens bästa pappa och nu väntar film och lite slötittande av tv. Förhoppningsvis finns det någonting förutom detta ständiga valtjat att se.

Jag tycker det är hemskt att se hur alla partierna försöker locka till sig ungdomar. Blev sjukt irriterad när jag fick ett sms från centerpartiet idag. Att de har satt upp plakat och sänder reklam på tv, det förstår jag. Men jag tycker det är så sjukt lågt att de skickar mig ett jävla sms där de skriver vad de vill göra bättre.

Guess what C, ni är nog inte de enda som vill levera fler jobb och bra miljö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0