Neytiri calls me skxawng. It means "moron."

Måste erkänna att jag är lite svag för herr Jakesully.

Kom nyss hem, har varit och sett Avatar i 3D. Känner mig lite halvbesviken, men det kan vara för att jag hade höga förväntningar. Filmen har jag redan sett tidigare så jag visste ju att den skulle vara bra, vilket den faktiskt fortfarande är! Det är nog mer den här 3D grejen jag trott skulle vara så jävla ball och så var den inte det.

Men, som konstaterat med tjejerna, jag tror att det blir häftigare om man ser en film som är lite mer effektfull om man nu kan säga så. Babblar så sjukt mycket nu alltså, haha.

Nu blir det nog sänggång tror jag. Ska kika på kvällens idol och sen kungarna av tylösand. Nån som vet om det brukar komma upp fort på kanal5.se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0