Kungarna av Tylösand.

Första avsnittet såg jag med lätt avsky i smaken. Andra avsnittet mottogs bättre. Och nu vill jag inte sluta titta! Är jag den enda som tycker att kvällens avsnitt var det bästa? Det hann ju hända massor!

Mina favoritögonblick:
5. Rang åkte hem. Jag tycker det var tråkigt att de gav
honom skulden för allt, men han var jobbig.

4. Utdelningen av flygbladen, haha.

3.Miss Camis sätt att försvara sig.
"Jag trodde du var ett askfat." Say what?

2. Rang & Erikass bråk.
Mycket för att hon trodde att han var elak pga. sin religion.
(Och för att hon sa, and i quote: "fittunghorsatans jävla kuksatans fittunge")

1. Nemos besatthet av tjejen som inte vill ha honom.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

aldrig sett de där. känns väldigt iq befriat :) eller?

2010-09-23 @ 08:05:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: patricia

Haha håller med dej , har oxå blivit inne i de där , först kändes de lite pinsamt men nu e de fan helt okej :P haha ha en bra dag!

2010-09-23 @ 09:27:02
URL: http://nattstad.se/patriciamutas
Postat av: piichas blogg

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!

Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!

You go girl!!

Kram/ Piicha

2010-09-23 @ 09:33:45
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0