100926

Oj, haha, skulle börja skriva det här inlägget för typ en halvtimme sen men tydligen klickade jag iväg på en massa andra saker. Typiskt.

Idag blir en riktig slappardag med film och serier. Allting har ju börjat om nu så det finns färska avsnitt av det mesta, min favorit är Vampire Diaries och för er som inte sett den tycker jag det är dags!
Ikväll blir det nog lite morötter och dipp också, fy så gott det är! Jag känner mig bara för lat för att hacka, men smakar det så kostar det brukar man ju säga.

Nu svamlar jag bara en massa, adios!

Skulle kunna döda för att få det där till middag,
men idag får jag nöja mig med skinksallad.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo jag hörde det, men jag håller mig helst långt borta från skehamn ;)

2010-09-26 @ 23:56:11
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0