101115

Vaknade halv åtta och har faktiskt varit vaken sen dess. Vad har jag gjort med all den här tiden då? Jadu, ingenting skulle jag nog kalla det, haha. Har sett Grey's (som vanligt) slutet av säsong 5 nu, snart ikapp alltså. Men när jag väl är där kommer jag att bli grinig för att jag kommer måsta vänta en vecka på varje avsnitt..

Vad händer resten av dagen då? Jadu, ingenting skulle jag nog tro. Se lite Grey's, chilla lite osv. Ska nog ta mig i kragen och beställa hem ett par böcker som jag velat ha hur länge som helst, alltid kul att få paket dessutom :D

Har kikat lite på den där listan som går runt nu, att man ska skriva om en viss grej varje dag i en månad. Funderar faktiskt på att göra den, men vet inte riktigt vad jag ska skriva på alla punkterna. Vi ser väl!


Älskar Diesels Be Stupid- kampanj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0